Het systeem dat zorgt voor meer

Rust, ruimte structuur 

Is dit herkenbaar voor je?

  • regelmatig ruzie in huis over wie wat zou moeten opruimen

  • veel stress en onrust  door rondslingerende spullen en speelgoed

  • urenlang opruimen, spullen verplaatsen, zonder het gewenste resultaat 

  • geen idee hoe en waar te beginnen?!

  • lastig om spullen weg te doen

WOONKAMER INRICHTEN OPRUIMEN SFEER AANBRENGEN RUIMTE MAKEN GEZELLIGHEID

Je wilt graag:

  • ruimtes en kasten logisch en praktisch ingedeeld
    • spullen snel vinden

    • geen spullen meer dubbel kopen en dus geld besparen
    • fijne sfeer in huis 

    • meer rust & ruimte

    • tijd om te ontspannen

    • een heerlijke thuiswerkplek 

    • speelgoed snel kunnen opruimen en op een vaste plek opbergen

    Iedereen heeft het in zich om het thuis op orde te hebben......

    Je moet alleen even weten waar en hoe je moet beginnen. Daarin is het goed om te kijken welke manier goed bij jou en je gezin past. Zodra je weet hoe je efficiënt kunt opruimen en indelen, open je elke deur met een glimlach. En ik help je daar met alle liefde bij. 

    Mijn aanbod 

     

    Ik bied drie pakketten aan, een basis pakket, een uitgebreider pakket waarbij ik ook de mandjes voor je koop en een exclusief pakket waarbij ik je alles uit handen neem. Neem vrijblijvend contact met me op om te horen wat de mogelijkheden voor jou zijn. Een kennismakingsgesprek is altijd kosteloos en vrijblijvend. 

    "Basic Organizing" € 275,- (5 uur organizing)

    Alleen de essentie: Dit pakket biedt professionele hulp bij het opruimen, ontspullen en indelen van je kasten en ruimtes zonder extra's zoals mandjes. Ik zorg ervoor dat de ruimte georganiseeerd en overzichtelijk wordt, zonder extra kosten voor accessoires.

     

     

     

    "Perfect Organizing"

    Georganiseerd met gemak: Met dit pakket ontvang je niet alleen professional organizing (5 uur), maar ook handige mandjes om je spullen netjes te organiseren. Ik neem de zorg voor het vinden van de juiste mandjes uit handen, zodat jij direct kunt genieten van geordende kasten en ruimtes.  De prijs is afhankelijk van de kast(en) en het aantal mandjes dat aangeschaft moet worden. 

    "Luxury Organizing"

    Volledige opruimervaring: Dit premium pakket biedt een alles-in-één oplossing voor je opruimbehoeften. Ik verzorg niet alleen het ontspullen, opruimen en indelen van je kasten en ruimtes, maar lever ook hoogwaardige mandjes om je spullen op een stijlvolle en functionele manier te organiseren. Laat mij al het werk doen, terwijl jij ontspant en geniet van een perfect georganiseerde kast of ruimte. 

    Voor alle pakketten geldt:

    • overtollige spullen (passend in mijn auto) neem ik mee naar de Kringloop.
    • reiskosten en reistijd binnen een straal van 25 km, daarna € 0,21 per km.
    • extra uren bij te boeken, á € 55,- per uur.

    Mijn werkwijze

    Eerste contact

    Tijdens het eerste contact via de telefoon, of mail kun jij je vragen aan mij stellen. We bespreken jouw situatie en als het van beide kanten goed voelt, plannen we een kennismakingsgesprek. 

    Kennismakingsgesprek

    Het kennismakingsgesprek duurt één uur, verplicht je tot niets en er worden ook geen kosten in rekening gebracht. Tijdens dit gesprek luister ik vooral naar jou en wil ik horen waar je graag hulp bij wilt en waar je tegenaan loopt. Daarna ga ik nadenken over hoe en waarmee ik jou het beste kan helpen. Dit zet ik voor je op papier en mail ik aan je. Voldoet dit aan jouw wensen en je hebt er een goed gevoel bij, dan plannen we de eerste werkafspraak. 

    Werkafspraken

    Tijdens de eerste werkafspraak gaan we elkaar leren kennen en kijken of we goed kunnen samen werken. Hierbij is het belangrijk dat we jouw doelen gaan bereiken en jouw wensen vervullen. Ik kan je adviseren en begeleiden bij het maken van keuzes. Je beslist altijd zelf over je spullen! Ik ga je vragen stellen waardoor je gaat nadenken en mogelijk tot nieuwe inzichten komt. Samen bedenken we oplossingen die voor jou werken en die voldoen aan jouw huidige situatie, wensen en mogelijkheden. Mocht de eerste werkafspraak naar onze beide tevredenheid verlopen, dan gaan we verder met elkaar aan de slag. 

    Nazorg

    Tussen de werkafspraken door kun je altijd telefonisch, of via WhatsApp contact opnemen voor een snelle tip, of advies als je vastloopt. Na de laatste werkafspraak stuur ik je altijd een afsluitende mail met tips zodat je het altijd nog een keer rustig kunt nalezen, of even weer kunt opfrissen. Na twee weken plannen we een telefonische evaluatie. We bespreken dan hoe het gaat en dan kun je ook nog vragen aan me stellen.

    Zij gingen je voor 

    KEUKEN AANRECHT KEUKENKASTJES INRICHTEN

    Jan

    " We hebben wel 7 uur lang doorgewerkt en alhoewel Ellie bijna al het werk deed was ik doodop na afloop. Ellie bruiste echter nog; 'Ik krijg er energie van'. Ik ben erg blij met de nieuwe situatie. Het oogt niet alleen netter en rustiger, maar ik merk dat alles nu ook zoveel praktischer is in het gebruik en alles heeft een logische plek gekregen....." 

    KEUKENORGANIZING KEUKEN OPRUIMEN EN INDELEN ONTSPULLEN

    Mieke

    "Dankzij Ellie geniet ik elke dag weer van mijn heerlijk opgeruimde keuken. Alles schoon en handig op zijn eigen plek en het ziet er weer leuk uit.... Na 20 jaar was mijn keuken volkomen dichtgeslibd en aangezien ik niet meer zo goed uit de voeten kan een bron van ergernis. Koken was van hobby een last geworden..... "

    KLEDINGKAST OPRUIMEN INRICHTEN RUIMTE MAKEN INDELEN

    Frederique

    "Ellie laat op een heel plezierige manier zien hoe je vrij simpel verandering kan aanbrengen, waardoor meer overzicht ontstaat en geeft tips om een logische plek voor spullen te vinden. Het heeft mij aan het denken gezet en het geeft inspiratie om structureel dingen aan te pakken." 

    ELLIESSOLUTIONS THUIS IN JOUW HUIS OPRUIMEN EN INRICHTEN

    Veel gestelde vragen

    1. Gaan er spullen weg zonder mijn toestemming?

    Nee natuurlijk niet. Het is jouw huis, jij beslist.

    2. Moet ik van tevoren gaan opruimen?

    Liever niet, helemaal niet nodig. Het is juist handig als ik zie hoe het er "normaal" uitziet. Op die manier kan ik me een beter beeld vormen van je huidige situatie. Daarnaast hoef je je voor mij echt niet te schamen. Ik heb al genoeg gezien en geen chaos is mij te gek.

    3. Blijft het netjes als jij weer weg bent?

    Zeker, we bedenken samen een systeem dat bij jou past, voor jou werkt. Het is wel aan jou om het dan ook toe te passen.

    4. Moet ik van tevoren mandjes kopen?

    Nee, na het ontspullen en indelen kun je beter zien wat je nodig hebt om het opgeruimd te houden. Pas daarna kun je mandjes aanschaffen.

     

    5. In hoeveel tijd kan een kast of ruimte ingedeeld worden?

    Dat hangt af van hoeveel spullen je hebt, hoe groot de kast of de ruimte is en wat jouw wensen zijn. Belangrijk hierbij is ook hoe snel jij beslissingen neemt en afstand kan doen van spullen die je eigenlijk niet meer gebruikt. De gemiddelde tijd die gerekend kan worden voor een kast is 2-3 uur en een ruimte tussen 4 - 8 uur.

    6. Als je me eenmaal hebt geholpen, zit ik dan vast aan jouw hulp?

    Nee zeker niet. Ik leer jou juist een systeem aan waardoor je het daarna ook zelf kunt doen. Het is belangrijk dat we een systeem vinden dat bij jou past en voor jou werkt. 

    Het kan natuurlijk zijn dat het je daarna niet zo goed lukt als gehoopt. Dan kun je altijd contact opnemen en kijken we of we kunnen vinden waar dat aan ligt.

    7. Een perfect opgeruimd huis past niet bij mij, kun je me dan alsnog helpen?

    Zeker wel. Iedereen is anders en heeft een andere mening over opgeruimd wonen. We vinden samen een manier die bij jou past en voor jou werkt. 

    8. Ben je alleen werkzaam in Groningen?

    Nee, zeker niet. Ik heb een auto, dus ook als je meer dan 20 km weg woont kom ik graag bij je langs. 


    Cadeaubon

    Weet je niet wat je moet geven aan iemand die al meer dan genoeg spullen heeft?
    Wil je iemand juist RUST en RUIMTE geven? 

    Geef dan een Elliessolutions-cadeaubon!

    Contact

    Heb je een vraag, of wil je graag door mij teruggebeld worden, vul dan het formulier in op mijn contact pagina.

    Handige informatie

    ElliesSolutions.nl

    Slachthuisstraat 201

    9713 ML Groningen

    (06) 25 50 16 76