Aanbevelingen
Op deze pagina lees je de referenties nadat ik een klus of opdracht afgerond heb. Niet iedereen wil met foto op mijn website of met zijn of haar volledige naam. Uit privacy overwegingen plaats ik dan een foto van de opgeruimde keuken, kast of ruimte en vermeld alleen de voornaam.
Marijke Leliveld
Ik wist al lang dat in mijn kantoor nog allerlei ordners lagen met oude collegeaantekeningen en papieren versies van begeleide scripties en ga zo maar door. Dat stapelt zich op in de loop der jaren, maar de tijd ervoor nemen lukt dan niet. Na een vol managementjaar zag ik de mogelijkheid voorbijkomen dat we een inhouse organizer hadden. Perfect! Stok achter de deur om er mee aan de slag te gaan. Daarbij regelde Ellie alles qua oudpapier/vertrouwelijk papier bakken als ook nieuwe bakjes voor in de kast. Daardoor werd de berg waar ik tegenop keek een heel stuk behapbaarder. Samen gaat het heel erg snel. Daarbij kwam Ellie vaak met handige suggesties voor het op/wegbergen van spullen.
Het voelt als een verlichting dat ik weet dat al die oude spullen nu eindelijk zijn opgeruimd. Daarbij heb ik nu veel beter overzicht van de overgebleven “stapels” waardoor ik dat ook weer makkelijker kan gebruiken. Een opgeruimd kantoor helpt enorm om scherp te blijven op het vele schrijf- en denkwerk dat we doen aan de universiteit.
Ellie pakt lekker door. Ze heeft alles geregeld voor een soepele opruimperiode die ook nog eens heel afgebakend is qua tijd. Na afloop wordt alles snel opgehaald – dank ook voor mensen van gebouwbeheer – en kun je lekker genieten van de teruggekeerde orde. Ze ontneemt daarmee al het regelwerk dat bij een goede opruimklus hoort. Heerlijk!
Ben Crom
Een ‘clean desk policy’ is niet iets wat me lukt te realiseren, dus ik moet er mee leven dat ik in een wat rommelige werkomgeving moet functioneren. Maar zo langzamerhand groeide de ‘rommel’ me boven het hoofd en werd het contraproductief; ik kon spullen niet snel meer vinden en ik begon me te ergeren, vandaar dat ik jou als Professional Organizer inschakelde.
Het was een kosten-baten-analyse die me deed besluiten met jou in zee te gaan en me op te geven voor een organizing sessie: de inspanning en tijd investeren (kostenpost) waarin ik nuttig werk had kunnen doen versus het doen van deze investering om mijn productiviteit te verhogen (batenpost).
De samenwerking met jou was formidabel! We kennen mekaar natuurlijk al wat langer en we hebben altijd al plezierig contact gehad, maar zo’n halve dag samen optrekken was een unieke ervaring die me erg goed is bevallen. Wat me vooral goed beviel is dat je èn kordaat en doortastend optreedt, dus erg ‘hands-on’, èn dat je dat tegelijk op een erg plezierige en motiverende manier weet te doen. Je gaf me steeds precies het juiste zetje in de rug. Daarnaast vind ik ook dat je inhoudelijk heel goede kwaliteit levert: je komt met nuttige, concrete adviezen die zich vertalen in een duidelijk stappenplan waarin elke stap ook een heel tastbaar resultaat oplevert.
Het grootste verschil tussen toen en nu is dat ik van een rommelige, onoverzichtelijke en tegelijk ook gezellige werkomgeving naar een overzichtelijke, rustgevende en nog steeds gezellige werkomgeving ben gegaan.
Ik ben tamelijk hardleerst – een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken – maar ik ben voorzichtig optimistisch dat het loont om deze overzichtelijke werkomgeving in stand te houden.
Eerlijk gezegd ben ik positief verbaasd over het resultaat: ik had niet verwacht dat we in zo korte tijd zoveel zouden bereiken. Ik herken mijn kamer bijna niet terug. En dat is een zeer positieve ervaring.
Ik zou andere mensen aanbevelen om met jou te werken omdat je een goed beeld voor ogen hebt wat er anders zou kunnen/ moeten, je weet dat te vertalen in concrete stappen die snel tot resultaat leiden, je bent doortastend in je optreden en je bent een aangename persoon om mee te werken. Kortom, je hebt het uitstekend gedaan. In termen van klant-leverancier-relatie: ik heb duidelijk waar gekregen voor ‘mijn’ (de baas zijn) geld.
Ida van der Veen
Vorig studiejaar hebben we een grote schoonmaak gehouden bij de Student Support Desk, er zijn toen in totaal 6 volle dozen aan niet gebruikte apparatuur en oude documenten etc. vernietigd en ingeleverd voor hergebruik.
Voordat ik jou inschakelde, was het nog steeds rommelig bij de Student Support Desk. De bureaus lagen vaak vol met blocnotes, papieren, pennen en vieze kopjes. En alle scharen, perforators, plakband(rollen), nietmachines lagen los in de kast. Dit zorgde voor onrust. Omdat je met een team werk, is het erg belangrijk dat alles een vaste plek heeft. Dat geeft duidelijkheid en rust.
Ik wilde graag een efficiëntere werkomgeving creëren voor mijn team en had iemand nodig die me hierbij kon helpen, iemand met ervaring en een gestructureerde aanpak.
Binnen onze faculteit had ik al op verschillende kantoren ervaren hoeveel rust het geeft als alles opgeruimd is en een vaste plek heeft. Maar nadat jij de onderwijsadministratie onder handen had genomen, ben ik nog meer onder de indruk geraakt van jouw kwaliteiten. Wat een transformatie!
Samenwerken met jou was een verademing. Je hebt niet alleen een scherpe blik voor wat er beter kan, maar ook veel geduld en begrip voor mijn specifieke wensen. Je luistert goed naar mijn behoeften en begrijpt mijn keuzes wanneer die misschien niet helemaal volgens het boekje zijn. Je praktische tips en hands-on begeleiding maakten het hele proces heel toegankelijk en zorgde voor een positieve energie bij ons allemaal.
Het grootste verschil tussen toen en nu is het gevoel van rust en controle. De Student Support Desk is nu overzichtelijk en efficiënt ingericht. Doordat alle spullen en documenten nu in manden liggen/staan met een duidelijke label erop, is alles gemakkelijker te vinden. En het draagt eraan bij dat iedereen de werkplek aan het einde van een SSD-dienst netter achterlaat dan voorheen.
Wat ik heb geleerd is dat organiseren niet gaat om perfectie, maar om functionaliteit en duurzaamheid. Dankzij jou hebben we bij de Student Support Desk nu de vaardigheden om de werkruimte zelf opgeruimd en georganiseerd te houden. Je hebt ons laten inzien dat kleine, consistente veranderingen een groot verschil kunnen maken. Het resultaat is verbluffend. Ik denk dat de voor- en na foto’s voor zich spreken.
Je professionaliteit, persoonlijke aanpak en ervaring maken een wereld van verschil. Je weet precies wat nodig is om orde te scheppen en rust te brengen in een werkomgeving. Je bent gezellig en weet anderen te inspireren en enthousiast te maken om ook thuis aan de slag te gaan.
Voor iedereen die zich overweldigd voelt door chaos op kantoor of thuis en behoefte heeft aan een frisse start, ben jij de perfecte persoon om in te schakelen.
Namens alle medewerkers van de Student Support Desk van de faculteit Economie en Bedrijfskunde, nogmaals ontzettend bedankt voor je hulp.
Viola Angelini
I had accumulated too many things in my office, many of which I did not need. However, because my work is very busy, I could not find the time or mental energy to declutter. I will have to move to a new office in some months and I thought this was a good moment to start organizing my things. It was great working with Ellie! You worked extremely efficiently and were very careful in selecting what I needed to check. You had very good idea and made sure the process was seamless by organizing when I was not in the office. The end result was better than I expected. Thank you! The biggest difference between then and nouw is that everything now has its own place, and I got rid of all the things I did not need. My office looks completely different. It is nice to have an office which is well organized. And it is good to let a professional organizer do it, I could not have done it alone. My office looks completely different but still feels personal. It gives me a calmer feeling when I am in the office.
Nicole Baars
Ruim een jaar geleden zocht ik een professional organizer in Groningen en na wat googelen sprong de website van Ellie eruit. Die kwam fris en positief over, het voelde gewoon goed. Ellie heeft begin dit jaar samen met mij onze bijkeuken georganiseerd. Erg fijn, want het is er nog steeds netjes.
Die klus was leuk en relatief makkelijk, maar ik wist dat er nog een lastigere klus in huis op mij wachtte: de vliering. Daar stonden allerlei jeugdherinneringen, miskopen en afgedankte spullen in het stof. Ik zag er erg tegenop om daarmee aan de slag te gaan, maar wederom heeft Ellie mij enorm ondersteund. Zonder haar had ik het nooit aangepakt!
Ellie is echt een harde werker, ze gáát maar door. We konden niet rechtop op de vliering staan en we kregen spinnenwebben in ons haar. Toch heeft Ellie samen met mij in vijf uur doortastend de hele vliering opgeruimd en dapper alle overbodige spullen naar beneden gesleept. Het is er zo ordelijk en schoon geworden! Ik kan nu weer heel makkelijk bij mijn kerstspullen en belastingpapieren.
Fijn was ook dat Ellie van alle verkoopbare dingen aantrekkelijke foto’s heeft gemaakt. Mijn partner zette die dezelfde dag nog op Marktplaats en er werd meteen al wat van verkocht. Met een beetje geluk hebben we straks Ellies honorarium ruim terugverdiend.
In 2024 gaat Ellie mij helpen om de rest van het huis te optimaliseren. De twee lastigste klussen hebben we nu gehad, maar bijvoorbeeld mijn kledingkast en kantoor kunnen nog wel een opfrissertje gebruiken.
Mijn motto: hoe opgeruimder je huis, hoe opgeruimder je hoofd! Een huis waar alles op orde is, dat bespaart een hoop stress. Het geeft overzicht en rust om precies te weten waar je spullen zijn en wat je hebt. En als het er dan ook nog mooi uitziet, dan is het dagelijks genieten. Nicole Baars, trainer cliëntrapportages schrijver in de ggz
Annelies
Ik heb jouw hulp ingeschakeld omdat ik door mijn adhd niet meer het overzicht heb. En als er dan teveel spullen in huis zijn, zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik wilde graag rust in huis en meer overzicht. Ik koos voor elliessolutions omdat ik je website tegenkwam en je manier van presenteren en wat je schreef sprak me aan.
Met jou te werken was heel fijn, je neemt de tijd, helpt met keuzes en weet hoe je spullen moet plaatsen. Ik was een beetje bang dat de boekenkast ‘kaal’ zou zijn als er geen persoonlijke dingen meer in stonden. Jij gaf ze juist een plek waardoor ze mooi uitkomen, tussen de boeken. Het was ook fijn dat jij kratten mee had en spullen voor de kringloop meteen weggingen.
Het grootste verschil tussen toen en nu is dat ik veel meer rust en overzicht heb. Je hielp me onder andere met de kast in de garage anders in te richten waardoor ik nu veel makkelijker bij spullen kan. Ik heb het belang geleerd van spullen die bij elkaar horen, bij elkaar te zetten en op de plek waar je ze gebruikt. Het resultaat is dat we rustigere woonkamer en de garage hebben. Daarnaast dat het fijn is dat je zo iets kan pakken. Ik zou andere mensen aanraden om met jou te werken omdat het heel fijn is, als je het zelf niet overziet, dat jij er bent.
Erna van der Vinne
Opgeruimd beginnen aan een nieuwe baan!
Ik ben op 1 december 2023 gestart op de afdeling EE&F. Vanaf het eerste moment dat ik op het secretariaat kwam viel het me op dat de kasten in het secretariaat voorzien waren van mandjes en dat het er prachtig georganiseerd uit zag. Toen Ellie me vroeg of ik mijn kast ook georganized zou willen hebben reageerde ik gelijk heel enthousiast. Ik ben gelijk zelf mandjes gaan kopen en zodra we weer samen op het secretariaat waren heeft Ellie mijn kast mooi ingedeeld.
Ik ben er super blij mee en tevreden over. Op deze manier geeft het mij rust, kan ik alles gelijk vinden en hebben al mijn spullen een eigen vaste plek. Het is nu ook niet nodig om de deuren te sluiten, het ziet er prachtig opgeruimd uit!! Zo kan ik mooi opgeruimd aan mijn nieuwe baan beginnen! Ik heb er ontzettend veel zin in!!
Quirijn van den Hoogen
Zonder Ellie was het niet gelukt!
Na 16 jaar bij de RuG gewerkt te hebben en nadat diverse pensionerende collega’s hun oude scripties en vakliteratuur bij mij achterlieten, was mijn werkkamer niet meer te overzien. En al waren we al jaren over op digitaal tentamineren, in mijn kantoor lagen nog stapels met tentamenuitwerkingen. Tussen al dat materiaal kon ik nooit vinden wat ik nodig had. Om de slag naar digitaal werken te kunnen maken, moest al het analoge materiaal geordend worden. En dat bleef ik maar uitstellen want er was altijd iets anders belangrijker. Met als gevolg dat de chaos alleen maar groeide, net als mijn frustratie daarover. Totdat ik Ellie in mocht schakelen. Zij kwam naar mijn kantoor, vroeg me wat ik wilde bereiken en hielp me in twee middagen door alles heen. Ik weet het zeker, als zij er niet bij was geweest, was ik zelf na een uurtje opruimen er weer mee opgehouden. Onvermoeibaar trok ze ordners en stapels uit kasten en liet mij die ordenen. En bij alles wat ik in de kast terug legde, vroeg ze: “Weet je zeker dat je dat nog een keer gaat gebruiken?” We kwamen er op uit dat ik alleen dat zou bewaren wat niet elders in een digitaal of fysiek archief aanwezig is. En natuurlijk de dingen waar ik zelf warme herinneringen aan heb. Van drie uitpuilende kasten ging ik terug naar één geordend boekenkastje! En Ellie gaf me heldere tips hoe ik al het materiaal dat nu nieuw naar binnen komt, meteen goed kan ordenen en hoe ik mijn kantoor ook voor de toekomst opgeruimd en rustig kan houden.
Quirijn van den Hoogen, universitair docent Faculteit der Letteren
Front officemedewerker
Voordat we jou inschakelden was het moeilijk om artikelen te vinden in de kast, omdat alles door elkaar lag. Ook het voorraadbeheer kwam hierdoor in de knel. We kozen voor jou als professional organizer omdat jij al eerder een kast opgeruimd had voor onze afdeling en deze zag er nadien spik en span, opgeruimd uit. Ik vond het heel gezellig om met je samen te werken, Ellie werkt heel geconcentreerd en hard en heeft toch tijd voor een praatje af en toe.
Het grootste verschil tussen toen en nu is dat de kast opgeruimd is, alles heeft zijn eigen plek en we kunnen de voorraden beter bijhouden. Oude rotzooi is weggegooid. Ik heb geleerd dat opruimen eigenlijk niet zoveel tijd kost (1,5 uur per kast), maar je hebt er jaren wat aan. Het resultaat is een opgeruimde nette kast, die gezien mag worden en waar je prettig uit werkt. Ik zou andere mensen aanbevelen om met jou te werken omdat Ellie snel werkt, resultaatgericht is, ze weet precies wat ze doet en heeft veel ervaring in het organizen. Je kunt er wat van leren.
Front officemedewerker
Onze voorraadkast op de receptie was erg onoverzichtelijk, vaak konden we de benodigdheden niet snel vinden en dat zorgde voor irritatie. Dit moest echt anders. Ellie werd ons aangeraden door andere enthousiaste collega’s die al goede ervaring met Ellie hadden. Ellie is gezellig, werkt hard door en overlegd veel waardoor we als receptiemedewerkers echt het gevoel kregen dat het ‘onze’ kast werd en niet een kast ingericht door de ‘organizer’. Inmiddels kunnen we de benodigdheden snel terugvinden. Het lijkt veel netter, dit is erg prettig omdat het oog ook wat wil. We zijn er dankzij Ellie achter dat het werken met bakjes en labels echt werkt en geen fabel is! 😊 Het resultaat is een mooie nette opgeruimde voorraadkast op de receptie. Dus wanneer je je in je kast door de bomen het bos niet meer ziet, dan bel/mail je Ellie en voordat je het weet is er weer orde op zaken!
Nicole Baars
"Ik schakelde Ellie in omdat ik me ergerde aan de rommelige bijkeuken, maar ik kwam er niet toe om die op te ruimen. Ik heb het zo druk met mijn werk dat ik in het weekend geen zin heb in grote klussen. Omdat ik een afspraak had met Ellie, heb ik het toch gedaan.
Ik vond Elliessolutions door te googlen en het voelde gelijk goed. Haar website komt fris en helder over. Samenwerken met Ellie was supergezellig en heel opbouwend. We werkten heel soepel en optimistisch samen. En ik vond het geweldig dat ze zo dapper was bij het in elkaar zetten van de Ikea-bakken. Dat is toch een lastig werk! De volgende dag heb er zelf twee in elkaar gezet, en ik vond het echt een uitdaging.
Het grootste verschil met nu en hoe het eerst was is dat als ik nu de bijkeuken inloop, blij word. Vroeger werd ik chagrijnig. Wat ook fijn is: ik koop geen spullen meer dubbel, want ik kan zien wat ik op voorraad heb.
Ik heb geleerd dat ik vaker Ellie moet vragen, zodat dingen die mij ergeren ook daadwerkelijk aangepakt worden. Er liggen nog wat klussen: de vliering (grote klus) en mijn kledingkast en kantoor (kleine klussen). Samen hebben we de energie om dit soort klussen grondig aan te pakken. Dat geeft moed en vertrouwen dat het ook echt af komt"
Rineke en ik zijn blij en tevreden met het resultaat. Ik zou Ellie aanbevelen om met haar te werken omdat ze een optimistisch en dapper persoon is die van aanpakken weet. Dat is precies wat ik nodig heb. Ze voelde echt als een maatje!
Anja
"Omdat ik steeds niet de tijd nam om mijn kasten op te ruimen, heb ik Ellie’s hulp ingeschakeld. Tijdens een bijeenkomst vertelde ze enthousiast over haar werk als professional organizer. Daardoor werd ik nieuwsgierig naar wat het mij zou opleveren als ze mij zou helpen. Haar enthousiasme en doortastendheid werkte heel stimulerend. Het verschil met de situatie eerst, is dat ik nu alle hangmappen in 1 kast heb, de rest keurig gerangschikt in een andere kast. Veel oude spullen van mijn voorgangsters zijn weg. Dus veel meer ruimte. En daardoor een kast minder. In de ladekastjes staat nu alles netjes in mandjes. Dus overzichtelijker. Ik zou Ellie aanbevelen bij anderen, omdat ze op een prettige en rustige manier helpt bij het opruimen en orde brengen in de betrekkelijke chaos. En voor de goede tips die ze geeft en het meedenken. Top!"
Ellen
"Voordat we Ellie inschakelden hadden we een ongestructureerde kastindeling. Ik heb voor Ellie als professional organizer gekozen omdat ze een collega is en ze kwam erg gedreven en enthousiast over. Het was heel fijn om met haar samen te werken, Ellie is rustig, werkt snel en weet wat ze doet. Het grootste verschil tussen toen en nu is dat er veel meer rust is in de kasten en dat alle onnodige zaken nu weg zijn. Ik heb geleerd dat het fijn is als spullen opgeruimd zijn , het brengt rust. Ik zou Ellie aanbevelen om met haar te werken omdat het fijn is om met haar samen te werken. Ze werkt vlot, houdt het overzicht en werkt snel.
Boudewijn
"Ellie heeft mijn kantoor sfeer gegeven. We zijn begonnen met het opruimen en uitsorteren. Documenten ingescand. Weggegooid wat niet meer bewaard hoeft te worden. Daarna heeft Ellie een aantal veranderingen voorgesteld in de indeling van de kamer. Een handigere kast voor kleine spullen, en op een betere plek. De boeken zijn mooi geordend, met ruimte voor sfeerbepalende elementen. Hierdoor is alles veel rustiger. Ik kan dingen sneller vinden. Er is weer overzicht. Een aantal planten erbij, een foto aan de muur, en het ziet er meteen veel fijner uit. Wat een verbetering! Ellie doet dit allemaal op een rustige en deskundige manier, waarbij ze creatief allerlei suggesties doet, en pas tevreden is als ik dat ook ben. Heel fijn samenwerken!"
Judith
"Ik heb Ellie ingeschakeld omdat het me over de schoenen liep en ik een grote drempel ervoor om met opruimen te beginnen. Ellie reageerde snel op mijn mail. We hebben samen mijn kast in de woonkamer aangepakt. Dingen hebben nu een vaste plek en ik hoef niet meer lang te zoeken om iets te vinden. De samenwerking verliep erg prettig en ik ben blij met het resultaat".
Martine
"Voordat we Ellie inschakelden oogde de kast met kantoorartikelen op ons secretariaat rommelig en onoverzichtelijk. De nieuwe indeling en het gebruik van mandjes met labels oogt rustiger en professioneler. Mensen kunnen makkelijker iets vinden en je ziet sneller dat iets op raakt. Het lijkt een kleinigheid, maar een rustige, geordende werkomgeving geeft ook rust en ruimte in je hoofd. Ik kan me zeker voorstellen dat dit uitmaakt voor mensen die kampen met bijvoorbeeld stress op het werk."
Diane Zwart
"De afgelopen jaren heb ik door omstandigheden niet veel kunnen opruimen in huis. Mijn mooie, maar onpraktische kast in de woonkamer werd voller en voller en ik kon er helemaal niks meer in vinden. Met als gevolg dat ik heel veel paasspullen heb, pakpapier en ook tape😉. Tijd voor verandering!
Toen de kinderen van Ellie jong waren zaten ze bij mij op groep op het kinderdagverblijf, zodoende ken ik Ellie en zijn wij vrienden op Facebook. Via Facebook heb ik de ontwikkeling en totstandkoming van ElliesSolutions kunnen volgen. Wat me daarin aansprak is Ellie haar openheid en enthousiasme.
Ik heb het als erg prettig ervaren om samen met Ellie aan de slag te gaan. Ellie straalt zowel rust als energie uit. Daarnaast vind ik dat Ellie een heel warm karakter heeft, waardoor het prettig is haar in huis te hebben. Aan alles is te merken dat Ellie het echt leuk vindt wat ze doet, dit werkte voor mij heel aanstekelijk. Voor Ellie was het geen probleem dat mijn dochter van bijna 4 ook thuis was terwijl wij aan de slag gingen. Op de juiste momenten en manier had Ellie even oog en aandacht voor haar. Heel fijn!
Het categoriseren en niet te veel in 1 bak of mandje doen vind ik echt fijn. Dit geeft vertrouwen dat ik de kast nu ook netjes kan houden en niet weer lukraak alles er in gooi.
En dan het resultaat! Ik moet steeds even kijken naar de foto’s of als ik thuis ben zet ik af en toe even de kastdeuren open. Niet te geloven dat ik zo’n nette kast heb. Met plezier pak ik weer dingen uit de kast en ik krijg weer zin om hobby’s op te pakken.
Ik laat aan iedereen die het maar wil horen de foto’s zien en vertel over ElliesSolutions en Ellie zelf. Aanrader!"
Mieke
"Dankzij Ellie geniet ik elke dag weer van mijn heerlijk opgeruimde keuken. Alles schoon en handig op zijn eigen plek en het ziet er weer leuk uit.... Na 20 jaar was mijn keuken volkomen dichtgeslibd en aangezien ik niet meer zo goed uit de voeten kan een bron van ergernis. Koken was van hobby een last geworden. Schoonhouden een hele klus. Keuken was hard aan renovatie toe (nieuwe apparatuur en aanrechtblad al besteld), maar ik wist niet waar te beginnen met opruimen. Slapeloze nachten. Tot ik op internet Ellie ontdekte. Afspraak gemaakt, ze kon al heel snel. Heel goed en gezellig intakegesprek. Ze kan goed luisteren! Wat voor mij de doorslag gaf was dat ze niet alleen een plan maakt, maar dit ook zelf uitvoert. Echt heerlijk om met Ellie te werken. Feestje! Ik deed wat ik kon en Ellie alles wat ik niet kon (heel veel). Ze is niet alleen steengoed in opruimen, maar heeft ook een opgeruimde natuur. Ze maakt t makkelijk om dingen weg te gooien en ruimte te creëren, ook in je hoofd. Ze werkt keihard! Petje af voor wat ze allemaal gedaan heeft. Ze geeft heel veel handige tips. En als extra bonus brengt ze de overbodige spullen ook nog voor je naar de Kringloop. Ik kan haar wel zoenen zo blij ben ik. En koken is weer een hobby!"
Etje Gast
"Onlangs kwam ik met Ellie in gesprek over haar grote passie "Professional Organizer". Door een mentale breakdown ben in het overzicht in mijn eigen huis wat kwijtgeraakt. Ze gaf me de link naar haar website en daar las ik o.a. over de Twijfelbox, een simpele maar doeltreffende tip als je niet weet waar je moet beginnen en soms moeite hebt met dingen meteen weg te gooien. Dankzij de zeer handige tips van Ellie krijg ik langzaamaan mijn vertrouwen en rust weer terug en wordt mijn huis weer een thuis!
Ellie is geduldig, enthousiast, luistert goed en geeft daardoor tips die op jouw situatie van toepassing zijn. Daarnaast denkt ze enorm met je mee.
Ellie is een kei op dit gebied! De enthousiasme en passie die ze uitstraalt zie je terug in haar werk".
Grietje Pol
"We werken al veertien jaar samen en Ellie is een kei in het maken van schema's en afvinklijsten, maar ook in het inrichten van onze kasten. Haar 'organizen' maakt ons werk een stuk makkelijker. Het is ook leuk om te zien en te lezen hoe ze dit in huiselijke kring toepast. Ellie is geduldig, en biedt een luisterend oor, van daaruit maakt ze haar plan. Mocht je orde willen in de chaos, dan is Ellie zeker aan te raden".
Kimberley Vudinh
"Ellie heeft de handigheid om voor heel veel zaken overzichtelijke werkwijzen te bedenken. Zes jaar geleden zijn wij collega's geworden en kreeg ik een aantal van haar taken, waaronder de ondersteuning van een vak waarbij ik wekelijks te maken had met veel printwerk dat gescheiden moest worden per groep en tijdvak. Ellie had een kleurensysteem bedacht waardoor het in een oogopslag te zien was welke groepen bij elkaar hoorden. Zo handig, ik ben er al die jaren mee blijven werken!"
I
Hulpvraag Jan: keuken, bijkeuken en woonkamer opruimen, ontspullen en opnieuw indelen. Hij weet niet goed hoe en waar te beginnen en wil graag handvatten en tips.
Jan: "Nadat ik alweer een tijdje alleen woonde raakte vooral mijn keuken in de loop van tijd langzaam "verstopt" en dus overwoog ik om Ellie in te schakelen. Ik had een goed intakegesprek gehad, maar het was voor mij de eerste keer dat ik een professional organizer inhuurde en je weet dan toch niet helemaal wat je kan verwachten. Het is me echter zeer goed bevallen. Als Ellie merkt dat ze de ruimte krijgt, neemt ze meteen de touwtjes in handen. Ze werkt heel systematisch en is goed voorbereid op het "ontspullen". Tegelijkertijd gaat er niks zomaar meteen weg, maar ze laat je als het ware zien hoe het ook kan. Ik heb persoonlijk altijd wel wat moeite met het wegdoen van dingen, maar tegelijkertijd besefte ik dat ik bepaalde spullen jarenlang niet had gezien, dus hoeveel waarde heeft het dan echt... We hebben wel 7 uur lang doorgewerkt en alhoewel Ellie bijna al het werk deed was ik doodop na afloop. Ellie bruiste echter nog; 'Ik krijg er energie van'. Je weet eigenlijk zelf ook wel dat het nou eens echt tijd wordt dat je dingen aan moet pakken, maar zoals zij zich ertoe kan zetten dat lukt mij gewoon niet alleen - als ik zelf bijvoorbeeld kastjes leeghaal ben ik vrij snel het overzicht kwijt en schiet ik in de stress. Ik ben erg blij met de nieuwe situatie. Het oogt niet alleen netter en rustiger, maar ik merk dat alles nu ook zoveel praktischer is in het gebruik en alles heeft een logische plek gekregen."
Hulpvraag Frederique: Slaapkamer en kledingkast opruimen en opnieuw indelen
"Na een lastige periode in mijn leven, lukt het mij even niet meer om zelf de motivatie te vinden om echt eens flink op te ruimen. En daar is mijn huis en mijn hoofd zo langzamerhand wel aan toe!!! Toen kwam Ellies Solutions bij toeval op mijn pad. Volgens mij bestaat toeval niet, dus heb ik contact opgenomen met Ellie. Binnen een week is zij bij mij langs gekomen om de "ellende" in ogenschouw te nemen. Ellie laat op een heel plezierige manier zien hoe je vrij simpel verandering kan aanbrengen, waardoor meer overzicht ontstaat en geeft tips om een logische plek voor spullen te vinden. Zij toont begrip dat ik moeilijk dingen kan weg doen, maar dwingt mij na te denken, waarom ik iets zou willen houden. Wat levert het mij op? Welke voor- en nadelen heeft het weggooien? Het heeft mij aan het denken gezet en het geeft inspiratie om structureel dingen aan te pakken. Ik heb goede hoop dat na de interventie van Ellie onze slaapkamer weer een gezellige en vooral rustige ruimte is die makkelijk netjes te houden is. En dat ik daarnaast ook gemotiveerd raak om andere ruimtes ook aan te pakken!"
Hulpvraag Tessa: Keuken opruimen en opnieuw indelen.
"Ellie komt langs met heel veel enthousiasme. Ik word altijd heel blij van haar. Ze heeft veel energie, een vriendelijke uitstraling en brengt veel positiviteit. Als Ellie is geweest voel ik me ook weer opgeladen. Het lukt me ook om de zaken die we aangepakt hebben, netjes en opgeruimd te houden. Daar ben ik heel blij mee".
Neem voor oplossingen voor jouw situatie, vrijblijvend contact met mij op.
Handige informatie
ElliesSolutions.nl
Slachthuisstraat 201
9713 ML Groningen
(06) 25 50 16 76