Het traject dat zorgt voor meer

Ruimte, Structuur en Rust

Zittend op de bank met een kopje thee en een tijdschrift kijk jij met een stralende glimlach om je heen. Je woonkamer ziet er sfeervol, opgeruimd en gezellig uit. Alle spullen hebben een eigen plek er is ruimte in je kasten, je woonkamer en in je hoofd. Je huis volledig opgeruimd binnen binnen anderhalf dag. Dit is waar jij altijd van gedroomd hebt!

Alle ballen in de lucht

Jij, de werkende moeder heeft heel wat ballen in de lucht te houden. Naast je gezin en je baan blijft er weinig tijd over om de ruimtes in je huis op te ruimen en het opgeruimd te houden en daar raak je heel gefrustreerd en moedeloos van.

 

De realiteit

Soms lukt het na een dag zwoegen de boel aan de kant te krijgen, maar omdat je geen structuur en systeem hebt, is het na een paar dagen al weer een zooitje. Sleutels zijn niet te vinden als je snel weg moet en als je dochter naar ballet moet, zoek je je een slag in de rondte naar haar balletschoenen. Waarom ligt alles steeds door elkaar? en blijven de kasten niet netjes ingedeeld!! Je wordt er soms zo ontzettend moedeloos en heel gefrustreerd van. Het brengt zoveel onrust en stress en dat heeft zijn weerslag op je humeur. Als er onverwacht visite langskomt mieter je alles snel achter dichte deurtjes. Want oh, je moet het toch allemaal netjes en op orde hebben. Hoe doen al die andere ouders dat toch? en waarom lukt het jou nou toch niet??

Is dit herkenbaar voor je?

  • Regelmatig ruzie in huis over wie wat zou moeten opruimen

  • Veel stress en onrust  door rondslingerende spullen

  • Urenlang opruimen, spullen verplaatsen, zonder het gewenste resultaat 

  • Geen idee hoe en waar te beginnen?!

  • Lastig om spullen weg te doen

WOONKAMER INRICHTEN OPRUIMEN SFEER AANBRENGEN RUIMTE MAKEN GEZELLIGHEID

Je wilt graag:

  • Ruimtes en kasten logisch en praktisch ingedeeld
    • Niet meer zoeken naar spullen

    • Geen spullen meer dubbel kopen en dus geld besparen
    • Fijne sfeer in huis 

    • Meer rust & ruimte

    • Tijd om te ontspannen

    • Een heerlijke thuiswerkplek 

    Iedereen heeft het in zich om het thuis op orde te hebben......

    Je moet alleen even weten waar en hoe je moet beginnen. Daarin is het goed om te kijken welke manier en systeem goed bij jou en je gezin past. Zodra je weet hoe je efficiënt kunt opruimen en indelen, open je elke deur met een glimlach. En ik help je daar met alle liefde bij. 

    Mijn aanbod 

    Vaak is het maatwerk en kijk ik samen met jou, hoe ik jou het beste kan helpen. Een Kick-off startpakket kan al voldoende zijn en soms heb je meer aan een uitgebreider "Alles op zijn Plek" pakket. Neem vrijblijvend contact met me op om te horen wat de mogelijkheden voor jou zijn. 

    Mijn werkwijze

    Eerste contact

    Tijdens het eerste contact via de telefoon, of mail kun jij je vragen aan mij stellen. We bespreken jouw situatie en als het van beide kanten goed voelt, plannen we een kennismakingsgesprek. 

    Kennismakingsgesprek

    Het kennismakingsgesprek duurt één uur, verplicht je tot niets en er worden ook geen kosten in rekening gebracht. Tijdens dit gesprek luister ik vooral naar jou en wil ik horen waar je graag hulp bij wilt en waar je tegenaan loopt. Daarna ga nadenken over hoe en waarmee ik jou het beste kan helpen. Dit zet ik voor je op papier en mail ik aan je. Voldoet dit aan jouw wensen en je hebt er een goed gevoel bij, dan plannen we de eerste werkafspraak. 

    Werkafspraken

    Tijdens de eerste werkafspraak gaan we elkaar leren kennen en kijken of we goed kunnen samen werken. Hierbij is het belangrijk dat we jouw doelen gaan bereiken en jouw wensen vervullen. Ik kan je adviseren en begeleiden bij het maken van keuzes. Je beslist altijd zelf over je spullen! Ik ga je vragen stellen waardoor je gaat nadenken en misschien toch tot andere inzichten komt. Samen bedenken we oplossingen die voor jou werken en die voldoen aan jouw huidige situatie, wensen en mogelijkheden. Mocht de eerste werkafspraak naar onze beide tevredenheid verlopen, dan gaan we verder met elkaar aan de slag. 

    Nazorg

    Tussen de werkafspraken door kun je altijd telefonisch, of via WhatsApp contact opnemen voor een snelle tip, of advies als je vastloopt. Na de laatste werkafspraak stuur ik je altijd een afsluitende mail met tips zodat je het altijd nog een keer rustig kunt nalezen, of even weer kunt opfrissen. Na twee weken plannen we een telefonische evaluatie. We bespreken dan hoe het gaat en dan kun je ook nog vragen aan me stellen.

    Zij gingen je voor 

    KEUKEN AANRECHT KEUKENKASTJES INRICHTEN

    Jan

    " We hebben wel 7 uur lang doorgewerkt en alhoewel Ellie bijna al het werk deed was ik doodop na afloop. Ellie bruiste echter nog; 'Ik krijg er energie van'. Ik ben erg blij met de nieuwe situatie. Het oogt niet alleen netter en rustiger, maar ik merk dat alles nu ook zoveel praktischer is in het gebruik en alles heeft een logische plek gekregen....." 

    KEUKENORGANIZING KEUKEN OPRUIMEN EN INDELEN ONTSPULLEN

    Mieke

    "Dankzij Ellie geniet ik elke dag weer van mijn heerlijk opgeruimde keuken. Alles schoon en handig op zijn eigen plek en het ziet er weer leuk uit.... Na 20 jaar was mijn keuken volkomen dichtgeslibd en aangezien ik niet meer zo goed uit de voeten kan een bron van ergernis. Koken was van hobby een last geworden..... "

    KLEDINGKAST OPRUIMEN INRICHTEN RUIMTE MAKEN INDELEN

    Frederique

    "Ellie laat op een heel plezierige manier zien hoe je vrij simpel verandering kan aanbrengen, waardoor meer overzicht ontstaat en geeft tips om een logische plek voor spullen te vinden. Het heeft mij aan het denken gezet en het geeft inspiratie om structureel dingen aan te pakken." 

    ELLIESSOLUTIONS THUIS IN JOUW HUIS OPRUIMEN EN INRICHTEN

    Veel gestelde vragen

    1. Gaan er spullen weg zonder mijn toestemming?

    Nee natuurlijk niet. Het is jouw huis, jij beslist.

     

    2. Moet ik van tevoren gaan opruimen?

    Liever niet, helemaal niet nodig. Het is juist handig als ik zie hoe het er "normaal" uitziet. Op die manier kan ik me een beter beeld vormen van je huidige situatie. 

     

    3. Blijft het netjes als jij weer weg bent?

    Zeker, we bedenken samen een systeem dat bij jou past, voor jou werkt. Het is wel aan jou om het dan ook toe te passen.

     

    4. Moet ik van tevoren mandjes kopen?

    Nee, na het ontspullen en indelen kun je beter zien wat je nodig hebt om het opgeruimd te houden. Pas daarna kun je mandjes aanschaffen.

     

    4. In hoeveel tijd dan een kast of ruimte ingedeeld worden?

    Dat hangt af van hoeveel spullen je hebt, hoe groot de kast of de ruimte is en wat jouw wensen zijn. Belangrijk hierbij is ook hoe snel jij beslissingen neemt en afstand kan doen van spullen die je eigenlijk niet meer gebruikt. De gemiddelde tijd die gerekend kan worden voor een kast is 2-3 uur en een ruimte tussen 4 - 8 uur.


    Contact

    Heb je een vraag, of wil je graag door mij teruggebeld worden, vul dan het formulier in op mijn contact pagina.