Aanbod

Professional Organizer Ellie Jelsema

Het systeem dat zorgt voor meer rust, ruimte & structuur

Je moet alleen even weten waar en hoe je moet beginnen. Daarin is het goed om te kijken welke manier goed bij jou en je gezin past. Zodra je weet hoe je efficiënt kunt opruimen en indelen, open je elke deur met een glimlach. En ik help je daar met alle liefde bij. 

Mijn aanbod 

Ik bied drie pakketten aan, een basis pakket, een uitgebreider pakket waarbij ik ook de mandjes voor je koop en een exclusief pakket waarbij ik je alles uit handen neem. Neem vrijblijvend contact met me op om te horen wat de mogelijkheden voor jou zijn. Een kennismakingsgesprek is altijd kosteloos en vrijblijvend. 

"Basic Organizing"

Alleen de essentie

  • Gratis intakegesprek
  • 5 uur organizing
  • Professionele hulp bij het opruimen, ontspullen en indelen van je kasten en ruimtes
  • Exclusief extra's zoals mandjes. 

€ 275,-

"Perfect Organizing"

Georganiseerd met gemak

  • Gratis intakegesprek
  • 5 uur organizing
  • Professionele hulp bij het opruimen, ontspullen en indelen van je kasten en ruimtes
  • Inclusief handige mandjes om je spullen netjes te organiseren
  • Ik neem de zorg voor het vinden van de juiste mandjes uit handen, zodat jij direct kunt genieten van geordende kasten en ruimtes. 
  • De prijs is afhankelijk van de kast(en) en het aantal mandjes dat aangeschaft moet worden

"Luxury Organizing"

De volledige opruimervaring

  • Gratis intakegesprek
  • 5 uur organizing
  • Professionele hulp bij het opruimen, ontspullen en indelen van je kasten en ruimtes
  • Een alles-in-één oplossing voor je opruimbehoeften 
  • Inclusief hoogwaardige mandjes om je spullen op een stijlvolle en functionele manier te organiseren

Voor alle pakketten geldt:

  • Overtollige spullen (passend in mijn auto) neem ik mee naar de Kringloop.
  • Reiskosten en reistijd binnen een straal van 25 km, daarna € 0,21 per km.
  • Extra uren bij te boeken, á € 55,- per uur.
  • Je ontvangt een aantal kleine organizingmaterialen.

Iedereen heeft het in zich om het thuis op orde te hebben......

Ik help je met keuzes maken en laat je nadenken over hoe het ook anders kan. Met mijn methode kunnen we in een paar uur ontspullen en praktisch indelen. Natuurlijk leer ik je mijn methode zodat je als ik weg ben het ook prima zelf kunt.

Mijn werkwijze

Eerste contact

Tijdens het eerste contact via de telefoon, of mail kun jij je vragen aan mij stellen. We bespreken jouw situatie en als het van beide kanten goed voelt, plannen we een kennismakingsgesprek. 

Kennismakingsgesprek

Het kennismakingsgesprek duurt één uur, verplicht je tot niets en er worden ook geen kosten in rekening gebracht. Tijdens dit gesprek luister ik vooral naar jou en wil ik horen waar je graag hulp bij wilt en waar je tegenaan loopt. Daarna ga ik nadenken over hoe en waarmee ik jou het beste kan helpen. Dit zet ik voor je op papier en mail ik aan je. Voldoet dit aan jouw wensen en je hebt er een goed gevoel bij, dan plannen we de eerste werkafspraak. 

Werkafspraken

Tijdens de eerste werkafspraak gaan we elkaar leren kennen en kijken of we goed kunnen samen werken. Hierbij is het belangrijk dat we jouw doelen gaan bereiken en jouw wensen vervullen. Ik kan je adviseren en begeleiden bij het maken van keuzes. Je beslist altijd zelf over je spullen! Ik ga je vragen stellen waardoor je gaat nadenken en mogelijk tot nieuwe inzichten komt. Samen bedenken we oplossingen die voor jou werken en die voldoen aan jouw huidige situatie, wensen en mogelijkheden. Mocht de eerste werkafspraak naar onze beide tevredenheid verlopen, dan gaan we verder met elkaar aan de slag. 

Nazorg

Tussen de werkafspraken door kun je altijd telefonisch, of via WhatsApp contact opnemen voor een snelle tip, of advies als je vastloopt. Na de laatste werkafspraak stuur ik je altijd een afsluitende mail met tips zodat je het altijd nog een keer rustig kunt nalezen, of even weer kunt opfrissen. Na twee weken plannen we een telefonische evaluatie. We bespreken dan hoe het gaat en dan kun je ook nog vragen aan me stellen.

Zij gingen je voor 

" We hebben wel 7 uur lang doorgewerkt en alhoewel Ellie bijna al het werk deed was ik doodop na afloop. Ellie bruiste echter nog; 'Ik krijg er energie van'. Ik ben erg blij met de nieuwe situatie. Het oogt niet alleen netter en rustiger, maar ik merk dat alles nu ook zoveel praktischer is in het gebruik en alles heeft een logische plek gekregen....." 

Jan

"Dankzij Ellie geniet ik elke dag weer van mijn heerlijk opgeruimde keuken. Alles schoon en handig op zijn eigen plek en het ziet er weer leuk uit.... Na 20 jaar was mijn keuken volkomen dichtgeslibd en aangezien ik niet meer zo goed uit de voeten kan een bron van ergernis. Koken was van hobby een last geworden..... "

Mieke

"Ellie laat op een heel plezierige manier zien hoe je vrij simpel verandering kan aanbrengen, waardoor meer overzicht ontstaat en geeft tips om een logische plek voor spullen te vinden. Het heeft mij aan het denken gezet en het geeft inspiratie om structureel dingen aan te pakken." 

Frederique

Verras je geliefden met een Ellies Solutions Cadeaubon

Weet je niet wat je moet geven aan iemand die al meer dan genoeg spullen heeft? Wil je iemand juist RUST en RUIMTE geven? 

Geef dan een Ellies Solutions-cadeaubon!

Zullen we eens bellen?

Ben je niet zeker of mijn diensten aansluiten op jouw wensen? Of wil je eerst de mogelijkheid om een paar vragen te stellen en kort kennis te maken? Plan gratis en geheel vrijblijvend een kennismakingsgesprek in.